ایده خفنی برای پست وبلاگ به ذهنتان رسید، عنوانش را نوشتید و مقدمه را تکمیل کردید، محتوا را تایپ کرده و برایش جمعبندی نوشتید و آماده فشردن دکمه انتشار هستید. صبر کنید! بهینه سازی پست وبلاگتان را فراموش کردید. گوگل یکسری متر و معیارهای مشخصی برای نشاندادن محتوای اینترنت دارد. اگر بخواهید کاربران از طریق …
بگذارید روراست باشم، جمع بندی پست وبلاگ اهمیت بالایی دارد. میدانید عنوان مطلب باید نگاه مخاطب را از بین هزاران عنوان دیگر برباید. مقدمه پست وبلاگ باید او را قلاب کند و به دام بیندازد. بدنه بلاگ پست باید بتواند مخاطب را آموزش دهد و راضی نگاه دارد. پس وظیفه جمعبندی پست وبلاگ چیست؟ اگر …
نوشتن پست وبلاگ مهمترین و موثرترین قدم برای شروع بازاریابی محتوایی است. برای نوشتن پست وبلاگ نخست باید ایدههای مختلف برای موضوع آن پیدا کنید و سپس یک مقدمه بنویسید. پس از آن، نوشتن بلاگ پست سومین قدم شما برای رسیدن به یک بلاگ پست عالی است. بدنه مطلب قسمتی از پست وبلاگ است که …
عنوان پست وبلاگ اولین چیزی است که توجه مخاطب را جلب میکند. کپی بلاگر تخمین زده است که از ۱۰ نفر مخاطب، ۸ نفر عنوان را میخوانند اما عنوان به تنهایی نمیتواند خواننده را نگه دارد. وظیفه مقدمه در اینجا مشخص میشود. حتی اگر عنوان بسیار جذابی داشته باشید اما مقدمهتان ضعیف باشد، مخاطب با …
عنوان اهمیت زیادی در پست بلاگ دارد. تنها پست وبلاگ هم نه، بلکه تیترنویسی در عنوان کتاب، نام فیلم و پوستر آهنگ نیز نقش پررنگی را ایفا میکند. میتوانم اعتراف کنم که فقط به خاطر عنوان ایده عالی مستدام، این کتاب را خریدم و خواندم! عنوان میتواند باعث شکست یک پروژه عظیم نیز بشود. جدا از …
نه تنها بازاریابهای محتوایی، بلکه امروزه اکثر متخصصان به این باور رسیدهاند که باید بلاگ خود را راه بیندازند. چیزی که بیشتر از خرید هاست و دامنه اهمیت دارد، حفظ و تداوم وبلاگ نویسی است. باید برای هر پستی که در وبلاگ خود منتشر میکنید، ایده و طرح داشته باشید. نمیخواهم بگویم هریک از مطالب …